9 Eylül 2017 Cumartesi

Flormar Pretty Serisi İncelemesi (Weightless Fondöten, Pudra ve Allık)

Pretty serisi bayram indiriminde aldığım 3 ürünü inceleyeceğim. Fondöten, pudra ve allıktan oluşan 3 ürünüm var bu seride. Öncelikle fondötenden başlamak istiyorum misss gibi kokusu, hafif yapısı ile tam bir yaz fondöteni diyebilirim bu fondöten için. Kesinlikle yüzde maske gibi durmayan bir fondöten. Kapatıcılığı azdan ortaya doğru olan bir üründür kendisi. Bu sebeple çok fazla cilt problemi olanlar sevmeyebilir diye düşünüyorum. Fiyatı ise 24.99 indirimsiz. Benim cildim kuru olduğundan ben Weightless Fondöteni aldım ama yağlı ciltler için mat olan bir fondöteni de bulunuyor. Ürünün vaatleri ise şöyle; Hafif dokusu ile pürüzsüz görünüm. Kremsi ince dokusu ile doğal makyaj etkisini gün boyu sağlayan Weightless Foundation, ciltte canlı ve pürüzsüz bir görünüm yaratıyor. Tüm cilt tipleri ile uyumlu olan bu ürün, nemlendirme ve kapatıcılık sağlarken aynı zamanda içeriğindeki SPF 15 özelliği ile güneşin zararlı ışınlarına karşı cildi koruma altına alıyor. Nemlendirme kesinlikle sağlıyor, ve canlı bir cilt görünümü yaratıyor. Ben sevdim, uygun fiyatlı bir ürün isteyenler için alınacaklar listesine eklenebilir. Fondöteni almışken pudrasını da alıp denemek istedim. Ben baked olanını aldım. Pudrası tüm gün kalıcılık sağlamıyor. 4-5 saat sonra tazelemek gerekebilir diye düşünüyorum. Stay matte'i daha çok beğeniyorum pudra konusunda vazgeçemediklrim arasında. Alınmasa da olur pretty serisinin pudrası, bence. Pudra vaatleri ise; Canlı ve pürüzsüz bir görünüm. Parlak ya da mat etkisi ile cilt makyajında pürüzsüz ve canlı bir görünüm elde etmeyi sağlayan Baked Powder, özel fırınlama teknolojisi sayesinde üretilmiş dokusu ve kalıcı renkleri gün boyu kusursuz görünüm yaratıyor. Yüz ve dekolte bölgelerinde kullanılabilen Baked Powder, parlak, ışıltılı ve ince dokusu ile cilde canlılık katıyor. Kesinlikle hafif ışıltılı bir pudra ama sim sim değil doğal bir ışık yaratıyor yüzde. Pudrayı ise 14.99'a almıştım. Allıklarında tercihim Matte Blush serisinin ikili allıklarından yana oldu. Bende ki rengi Rose Dreams. Allığından memnunum biri daha ışıltılı bir açık bronz diğeri ise mat bir gül kurusu-pembe arası bir renk. Allık vaatleri ise şöyle; Mat ve kalıcı bir görünüm. Hafif ve pürüzsüz yapısı ile doğal görünüm yaratan Matte Blush, kalıcı etkisi ve ipeksi dokusu ile elmacık kemiklerinde mat ve belirgin renk elde etmeni sağlıyor. Yüzde kalıp gibi durmadığını büyük bir allık fırçasıyla güzel dağıldığını söyleyebilirim ama çok pigmentli bir ürün olmadığınıda söylemeden geçemeyeceğim. 2-3 kat sürüldüğünde rengi elde etmiş oluyorsunuz. Fiyatı ise 9.99 gibi uygun bir fiyat. Siz Pretty serisinin hangi ürünlerini denediniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder